Kursafton

En allmänt dålig dag avslutades med kursafton på nationen. Alltså kursafton som i T5 på Norrlands. Jag var på nationen i egenskap av gäst. Juridikstuderande. Tjälknöl, potatisgratäng, sås och en massa vin plus info om fördjupningskurser inom skatterätt och bolagsrätt. Dagen kunde inte avslutas bättre. Jo förresten, om Julle vore här eller om jag var hos honom.

Snön har vräkt ner här i Uppsala. Jag satt i en av nationens dunkla vrår och slet mitt hår tillsammans med Sonja över vår redovisningsrättspm mellan ett och sex idag. När jag kom ut kl sex fick jag världens chock över all snö. Mysigt, men det är inte så mysigt att cykla i snö. Nej, inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0