Helg

Precis som Elin säger, så gillar jag när det händer saker på fredagar för helgen blir så lång. Sittningen igår var trevligt och jag knäckte till slut vem det är som kommenterat på min blogg på sistone. Självaste Patron så klart. Lite långsökt, men klockrent. Jag var honom på spåren!

Jag började dagen med plugg och sedan provade jag på BodyCombat för första gången. Det var riktigt roligt! Nu sitter jag och försöker skriva min PM och villkorat aktieägartillskott. Jag sliter mitt hår snart. På tal om hår borde jag boka en klipptid. För att fördriva tiden istället för att plugga har jag pratat med både pappa och Julle, de personer som jag saknar allra mest just nu.

Dags att återgå till skrivandet. Jag skulle faktiskt kunna betala dyrt för att någon annan skulle skriva det åt mig..

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Jag bjuder på din hårbehandling så underlättar det för dig. Ha en skön helg.

sena pappsenkramisar efter älgfesten.

2010-11-21 @ 03:12:21
Postat av: Patrik Onsell

PATRik ONsell? Hur är det långsökt!?!!? =)

2010-11-21 @ 23:30:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0