Fredag

Äntligen fredag. Inte för att det gör någon större skillnad, men det är ändå fredag.

Julle kom hit igår efter min kvällskurs. Vi gick på Göteborgs och åt mat och mysade tillsammans resten av kvällen. Vi har setts så mycket i veckan så att jag börjar bli bortskämd!

Nu på morgonen (förmiddagen?) har jag tränat och ska göra mig i ordning för dagen nu. Har alldeles för mycket att göra för mitt eget bästa, så det är som vanligt med andra ord. Basgruppsmöte, redovisningsrättsseminarium och ikväll är det Älggasquesexa - en fest för alla som jobbade under Älggasquen. Gratis trerätters och alkohol tackar man ju sällan nej till. Jag tror det kommer bli en fantastisk kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0