Tors, fre, lör

Det enda jag ser framemot är torsdag, fredag och lördag. Nästa måndag vill jag egentligen inte veta av.

Torsdag kl 13 har jag sommarlov och tänker festa natten lång på min tentafest. Snerikes och Stocken väntar på mig. Det kan inte bli annat än bäst!

På fredag ska jag och Maria gå på Postklin och ragga färdiga läkare. Det skulle väl vara något för oss va.. Som vi har längtat.

På lördag ska jag njuta på stan, shoppa upp mina sista pengar, laga middag med Elin och Maria och gå på sista 04-släppet på Norrlands.

Visst är livet fantastisk! Först ska jag bara tentaplugga i två dagar till, storstäda lägenheten, middagsdejta med Nina och Elin och sist men inte minst - skriva den där jävla 33 hp-tentan. Jag kommer vara världens lyckaste på torsdag. Tveklöst. Sen en öl på det och livet kan inte bli bättre.

Nu är jag så less på att skriva NJA så jag går och lägger mig. Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0