Systraskap

Sorry Elin, du är bäst! Ekonomer är bra att ha, jurister kan ju inte räkna! Det har jag och frk Berntorp redan konstaterat på en Yra.

Jag har hållit igång sedan sju. Tentaplugg fram till halv elva, en sväng på stan för att hitta sillunchklädsel. Jag hittade ingenting. Jag skulle köpt allt jag såg sist jag och Forsarn gick på stan.

Jag och storasyster Betty åt lunch på Stocken. Det hela slutar med att ett par amerikaner avbryter oss och vi är tvungna att snacka religion resten av lunchen med dem. Hurra, säger jag som är så religiös. Jag tror det framgick klart och tydligt. Jag har i vart fall inte varit med om en sån konstig situation tidigare. Nästintill bisarrt! Vår lunch avslutades dock med några peppande ord: "Du är inte för kräsen, du har bara inte hittat den rätte ännu!" Visst sa jag att det var storasysterskap?

Nu ska jag pyssla inför VårYran som går av stapeln ikväll. Tyvärr kommer inte Fanny, som var som smått planerat, men... Jag får glädjas med mina andra systrar!

Nej, lite Alors On Dance med Stromae på det här. Hank han kan musik han...

Kommentarer
Postat av: P-Linn

Amerikaner som snackar religion har jag också varit utsatt för!

2010-05-24 @ 10:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0