Spännande

Livet är så fantastiskt när man tentapluggar. Det mest spännande jag har varit med om idag är jag fått ett okänt samtal, ett sms från en onykter kompis kring kl 10 och cyklat i regn till Flogsta. Ja, ni hör ju.

Gårdagen var desto mer spännande. Herr Effektivitet kom och hälsade på och jag fick hur mycket som helst gjort! Kvällen avslutades med att jag fick besök av Frida H och Charran hemifrån som behövde sovplats. Så vi bänkade upp med cola och chips framför kvalet till Eurovision. Standarden var låg och vi kritiserade de dåliga bidragen i 2 timmar. Och vem är förvånad över att Sverige inte gick vidare?

Nu ska jag återgå till prövningstillstånd i HD och de extraordinära rättsmedlen. Oh, så spännade!

Om en vecka har jag sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0