Slow

Tiden går så sakta när man har tråkigt. Det är fruktansvärt.

Linn kom hit ikväll och när hon gick tackade jag för en dålig pluggkväll. Det var den kvällen det. Eftersom studentlivet är ett helt annat liv än det vanliga livet så censurerar jag kvällen från och med nu.

Hon visade denna snutt innan hon gick och den är bra, haha.



Det finns så mycket skit man kan gå med i på facebook och jag blir så less på att folk ska vara tvungen att gilla allt som finns. Ska man dock se de från den roliga sidan är det ju alltid samma folk gillar allt.

Nu har jag kastat nog med skit idag. Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen. Sista dagen. Att titta på gamla tentor vore ju ett fantastiskt alternativ. Och kanske lära mig allt jag inte kan heller. Eller jobba på brännan istället....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0