Lill-lördag

Onsdag - mitt i veckan. Egentligen skulle det här kunnat bli en riktigt lill-lördag, då Kristian Anttila spelar på V-dala, men jag måste sitta hemma och plugga. Jag insåg det igår. Superkul.

Jag har varit uppe en stund och pluggat och nu ska jag göra mig i ordning för att ta mig till nationen. Det blir plugg och lite vårbalsfix hela dagen. Tur jag varvar pluggandet med något roligt!

Annars händer inte så mycket spännande här. Snart är jag inne i tentaplugget på riktigt (om en vecka faktiskt) och hur kul kommer min blogg vara då? Nej, precis. Det enda roliga jag ska göra under tentaplugget är att gå på VårYra, springa Vårruset och gå på Sillunch med Skvadern och inviga Bryggan. Men det kanske räcker. Jag ska ju inte ha alltför roligt innan sommaren. Då ställs ju alldeles för höga krav på Storuman....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0