Kul

Varför kunde jag inte under hela T4 tycka att terminen var rolig? Först nu tycker jag om terminen, men det kanske beror på att det är i slutskedet vilket innebär att man först då förstår någonting. Hade jag bara lagt manken till hade den här terminen varit en piece of cake, men nu har jag det jag gör.

Jag har varit sjukt effektiv i eftermiddag och nu tänker jag krypa i säng och läsa om bevisning och vila min skrivkrampsåkomma tills imorgon. Snart är detta jävla renskrivande över!

Jag tittade lite lätt på kurslitteraturen för T5. No comments...

Nä, slut med tjat om juridik för er del idag. Just nu är det dock det enda som omger mig, så ni får allt tåla det. God natt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men fatta att du i princip har läst fyra terminer!!! Du är så bra Lina. Åsså har du namnsdag idag, grattiskram på dig <3

2010-05-20 @ 08:10:31
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0