I made it

Det enda som räknas är att jag klarade det. Jag tog mig i mål. Jag har sprungit mitt första lopp i hela mitt liv. Under loppet tänkte jag att jag aldrig mer skulle göra det. Aldrig. När jag kom i mål fick jag kvälvningar och min enda tanke var: vart ska jag spy? Blickade runt och såg att det var alltför långt bort till publikfritt område så jag bet ihop. Jag klarade även det.

Men nu såhär i efterhand är jag lite pepp. Eftersom jag inbillar mig att jag har all tid i världen i sommar, då jag ska hänga i Storuman så ska jag tillbringa tiden med att jobba och träna. Ni vet - livet efter den 3:e juni. Sedan ska jag förbättra min tid tills nästa år!

5 tjejer mer eller mindre tränade sprang på en medeltid på 28.12. Vi kom på samma plats som inte gynnar en alls när man spelar kortspelet neger. Vi kom alltså i mitten.

Jag hoppas att jag kommer sova gott i natt. Sömnen har, tillsammans med juridiken, varit mitt största problem den senaste veckan. Nu hoppas jag att jag kan somna fort och sova gott.

Kommentarer
Postat av: Mor

Bra jobbat tjejen!!

Pussokram!!!

2010-05-24 @ 23:35:50
Postat av: Maria

Härligt bönan =)

2010-05-25 @ 09:00:14
URL: http://mejan.blogg.se/
Postat av: Maria

Men självklart flyttar jag lite för din skull åxå sötnos, har inte klurat ur var jag ska ställa din säng än bara... får kanske bli våningssäng, om du tar överslafen, jag har ju sån höjdskräck å går dessutom i sömnen ;)

2010-05-25 @ 22:37:36
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0