I ♥ besök

Hur mycket energi tror ni man får när både pappa och Elin kommer hit på snabbvisit? Hur mycket som helst!! Blä, nu känns det genast trist och ensamt i lägenheten - som det alltid brukar göra efter familjebesök.

Golvvärmen funkar (igen!), vattnet i mitt handfat rinner undan hur snabbt som helst, jag har deklarerat och imorgon säger jag upp mitt comhemavtal. Livet är fantastiskt efter besök!

Städningen gick bra, Ypsilon är bäst. Vi är alltid snabbast, gör det jäkligt bra och med stil också. Det är både vänskap och kärlek där minsann! Jag lämnade dock tjejerna lite i sticket eftersom jag fick spontanbesök, men jag delegerade allt till Linn - min vice och min högra hand.

Nu ska jag skära några bitar torrkött och läsa lite Rättegång II. Jag har ju hur mycket energi som helst efter mitt besök! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0