ESC

Det blev sent igår. Alldeles för sent för att jag skulle vara uppe med tuppen imorse. Jag och Maria hade laddat upp med chips, dipp, popcorn och trocadero inför ESC. Vi gav poäng på alla bidrag och konstaterade att inte riktigt rätt låt vann. Det var ju absolut inte den sämsta, men inte den bästa heller. Just i slutet ansluter Elin så vi ligger i soffan alla tre och skvallrar om livet.

Sedan gjorde vi en småhemlig grej. En väldigt rolig grej och väldigt spännande. Det var lite högstadiekänsla över det.. Vi misslyckades dock.

Nu ska jag komma igång med pluggandet. 3 dagar kvar. Det borde gå! Det är bara så trist just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0