Dagen efter vårbal

Vad har jag gjort idag? Ingenting. Rätt skönt faktiskt efter en intensiv vårbalsvecka.

Nu "laddar" jag upp inför tentaplugget som sätter igång i veckan. Om 2,5 veckor har jag sommarlov. Visst är det fantastiskt?

Jag har fått reda på när jag börjar jobba och det är redan den 8:e juni. Jag som hade sett framemot att stanna i stan ett tag tillsammans med tjejerna, men nu måste jag ju alltså åka hem den 7:e. Inte riktigt som jag hade tänkt mig, men... Jag får försöka att inte vara bitter. Jag har ju trots allt mig själv att skylla som säger att jag kan börja när som helst efter den 3:e.

Nu blir det sängen för att ta igen lite förlorad sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0