Dagen efter

Gårkvällen var alldeles fantastisk! Det är nog den bästa sittningen någonsin! Jag satt väldigt bra för det finns ju ingen bättre plats att sitta på än värdinnaplatsen. Maten var god, talen var bra och jag hade trevliga bordsgrannar. Kvällen var helt underbar med andra ord! Jag vill bara göra det om och om och om igen. Älggasquen står näst på tur! Jag bjussar på en bild på mig och Jim eller ÖverYpsan och Patron som vi också kallas.

 

Denna dag har dock inte varit den bästa. Jag har inte mått bra och skulle egentligen vara hemma i Stensele, men jag orkade inte pallra mig till Arlanda. Det fanns inte på världskartan. Med stor möda lyckades jag cykla till Linn och Maria där vi åt mat och sedan bänkade oss i soffan och myste.

Nu är det Johan Falk och packning som gäller! Jag åker tidigt imorgonbitti till Arlanda sedan vidare till Vilhelmina där pappa hämtar upp mig.

Kommentarer
Postat av: pappsen

Välkommen hem på påsk och skoterlov.

Pappsenkramisar

2010-03-29 @ 01:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0