Tröttsam dag

Jag tog en liten sovmorgon imorse, tror det behövdes! Fast egentligen vet jag inte riktigt om det hjälpte..

Imorgon ska vi redovisa vår PM i processrätt så dagen skall gå åt till att öva in det. Jag är inte superpepp, men det är bara att finna sig i det som sagt. Kl 12 ska jag luncha med Linn och Maria på NN sedan ska jag ha basgruppsmöte kl 13.

Ikväll står träning på schemat och sedan ska jag njuta av en lugn hemmakväll. Jag tror det behövs... Eller det är väl det enda jag vill just nu - att lägga mig i soffan och slötitta på tv!

Dags att komma igång här om det ska hända något idag!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tjena på dej,

titta in på mail som du fått från mig.

Jag tror att du kan få energi där.

Ha en underbar dag och ladda energi.

Pappsenkramar

2010-03-10 @ 10:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0