Snart, snart

Här sitter jag och knåpar med det allra sista som jag kan göra för att försöka rädda min PM - läsa igenom det. Sedan orkar jag inte mer och ger upp helt enkelt.

När jag är färdig ska jag pallra mig till nationen och plugga. Det har samlats till en enda stor hög allt som jag missat att läsa tidigare, så jag vet vad jag ska göra.

Förresten är min gasol slut, så jag måste fixa det ikväll.. Tur jag i stort sett hade lagat maten färdig igårkväll innan den tog slut. Det är ju det som är det värsta problemet, man vet ju som aldrig när det tar slut.. Men nu vet jag på ett ungefär hur lång tid en tub räcker för mig!

Back to PM.

Kommentarer
Postat av: pappsen,

2010-03-03 @ 09:34:03
Postat av: pappsen

Jag har en liten reservflaska som du kan ta så har du alltid en liten reserv som räcker cirka en månad.

Pappsenkramar

2010-03-03 @ 09:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0