Planerad

Igår fixade jag ny gasol till mitt kök tack vare bästa Ida och Mange! Så nu kan jag äntligen laga mat igen.. Annars blev gårkvällen lugn med träning och småfix här hemma.

Jag och Nina började denna dag med en prommis och nu äter jag lite frukost. Jag har basgruppsmöte kl 9, därefter seminarium fram till 12. Sedan basgruppsmöte igen kl 14, möte med de andra damföreningarnas ordföranden kl 15 och kvinnovåldskursen börjar kl 17. Sedan är det landskap ikväll som börjar kl 18, så jag ska försöka komma iväg lite tidigare från kursen så jag hinner vara med på avslutet när en ny 1Q väljs och förmodligen vara med på sexan som hålls efteråt. Spännande värre, speciellt eftersom jag har en kompis som kandiderar till posten ikväll tillsammans med två andra!

Så jag har dagen planerad i minsta detalj. Let's kick it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0