Mys-fredag

Det här kommer bli en riktig mysdag. Kl 10 ska jag och Linn gå på stan, sedan ska jag och Maria sälja SkvaderDam-biljetter på Ångström och vinna den ärofyllda tävlingen som är utlyst. Eftersom vi båda håller oss hemma från sexan på grund av tentaplugg vill vi i vart fall sälja flest biljetter och vinna!

Efter det ska jag hem och städa, kanske packa lite och fixa med en liten hemlighet. Kl 16 har jag bokat in en dejt med Elin, Linn och Maria för att boka Bryssel-hotell. Nu börjar det närma sig! Om prick en månad åker vi faktiskt hem från Bryssel!

Ikväll blir det födelsedagsfest hos Lotta. Jag, Carro och Carro ska äta pizza hos Anna först och sedan dra vidare till förfesten. Jag är tveksam om jag ska vidare ikväll efter det. Det är Korridoren på Saluhallen. Jag är inte jättepepp, men inte svårövertalad heller när det väl kommer till kritan.. 

Nu ska jag städa en timme innan jag ska pallra mig mot stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0