Klassfest

Klassfesten var bra. Det gör jag gärna om igen! Jag och Soffan sammanstrålade med Linn och Maria (Linn, du är kvinnan i ert förhållande för mamma har lärt mig att man alltid ska säga kvinnan först när man pratar om två!) och åt på max vid två-snåret men ändå var jag inte hemma förrän fyra. Som det ska vara med andra ord!

Jag skulle ju träna kl 11 idag, men jag klev upp innan 9, avbokade mig och somnade om.  
Nu ska jag pallra mig ut på en promenad eller i varje fall ta mig till ica så jag får mig lite mat. Sedan ska jag plugga resten av dagen och ta mig vidare på fest nummer två denna vecka - inflyttningsfest hos Linn och Maria!

Jag har så fina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0