Ingenting

Jag gör aldrig så lite som när jag är hemma i Stensele. Då gör jag egentligen ingenting. Jag minns inte sist jag var hemma i Uppsala och gjorde ingenting, men det beror väl på att jag inte jobbar så egentligen. Jag gillar att ha fart och fläkt runtikring mig och har gärna flera bollar i luften samtidigt. Så är det bara.

Jag sitter redan och funderar inför hösten. Älggasquen börjar närma sig. Jag är sjukt taggad! Men först vill jag ha lite sommar!

Nu ska jag åka till Grannäs och krama min fina mormor.

Kommentarer
Postat av: Baikachasou

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-11-29 @ 09:27:10
URL: http://baikachasou.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0