En helt vanlig tisdag

Denna dag är som alla andra tisdagar - basgruppsmöte, seminarium och sedan kvällskurs på kvällen. Snart är det dock lov på riktigt och det ser jag framemot.

Igår lyckades jag avverka några DH-avsnitt som jag missat på sistone. Direkt efter kvällens kurs ska jag hem, betala och se det sista innan kl 21 för då är jag ikapp igen.

Jag håller till på NN idag, men saknar både Linn och Maria som håller hus på andra ställen. Vi har ju blivit bunker-vapendragare på sistone, så det blir tomt när de inte är här.

Åter till källaren och summariska processer.


Kommentarer
Postat av: Aino

Jag bytte webläsare och nu kan jag se din nya bild där uppe! Superfin den är. Godnatt!

2010-03-23 @ 22:28:20
Postat av: Fanny

Verkar inte som jag har ngt annat val än vila.. :( suger ju!!! haha

2010-03-23 @ 22:29:26
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0