D-day

Anna har varit här på morgonen och bjudit mig på försenad födelsedagsfrukost. Väldigt mysigt och bra start på dagen.

Ikväll är det alltså dags för SkvaderDam, något jag har laddat för ett bra tag och längtat till! Kl 11 ska jag vara på Make Up Store för sminkning och efter det åker jag till Elin för frisyrfix. Hon har nog bättre hand om mitt hår än vad jag har..

Kl 15.30 är det fördrink på kammarn med mina fina ypsor och en halvtimma senare ska jag stå i trappan för att ta emot gästerna tillsammans med Patron.

Nu blir det en dusch och sedan ska jag börja pallra mig till stan så smått. Måste handla lite på stan innan det är dags för sminkningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0