Bästa styrelsen

Jag kan berätta för er att jag fortfarande är klänningslös. Denna var den som jag gillade mest, men den passade inte mig. Så jag är fortfarande på jakt. Två veckor kvar!



Styrelsemiddagen igår var alldeles fantastisk! Jag är ordförande i världens bästa förening som har världens bästa styrelse! Mer behöver inte sägas... Kvällen avslutades med det magiska att mitt lås till cykeln gick sönder. När ska mina låsproblem försvinna? Och tror ni inte på fan att bygellåset som jag hade tidigare är en utgående vara så den fanns inte på affären, så nu har jag ett litet snöre till lås ungefär. Yeah.

Men det finns värre saker här i världen...

Kommentarer
Postat av: pappsen

HALLÅ...... är du en låsoman.. du måste ju smörja låset så det inte fryser sönder.

Ha det tösen.

pappsenkramisar

2010-03-13 @ 23:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0