Bäst-dag

Jag har hunnit med det allra mesta idag - alldeles fantastiskt! Plugg, träning, intressant föreläsning om psykologi (kanske skulle blivit psykolog istället?) och sedan kvällsfikamys hos Linn och Maria. Vi kollade lite på Youtube och jag bara måste visa er dessa. ASBRA!

Nu ska jag krypa i säng. Imorgon åker jag, Linn, Maria och Emelie till huvudstaden och ska köpa klänning till SkvaderDam. Spännande! Jag gråter om jag inte kommer hem med en vacker klänning, för då har jag stora problem..

 




Kommentarer
Postat av: pappsen

Hahahahaha, jag tror inte du har det tålamodet att vara hjärnskrynklare, du passar nog bättre för ett kreativt, omväxlande och spännande arbete. Hjärnskynklarna går ofta in i sig själva med tiden och till slut är det ett virrvarr i hjärnan och de själva blir en patient för en annan hjärnskrynklare.

Ha det bra på shoppingen.

Myskramar pappsen

2010-03-12 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0