Attack

Jag borde gå till attack mot min PM. Tyvärr ger jag upp och struntar snart totalt i kumulation och ändring av talan. Det berör mig inte ett dugg längre. Jag kan i varje fall glädja mig med att jag fortfarande har kvar 1600 tecken att använda mig av, men jag vet att jag ändå kommer att få banta i slutändan.

Dagen gick alldeles för fort och jag hann egentligen ingenting. Jag kommer inte lyckas åtgärda det i efterhand heller. Desto värre ser morgondagen ungefär lika packad ut som denna dag, vilket betyder att jag nog inte får något gjort då heller. Så jag vet hur jag ska tillbringa natten mot onsdag, i värsta fall.

Det enda jag vill just nu är att bli klar. Och att vakna pigg imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0