Almost ledig

Ja, idag är jag nästan ledig. Började dagen med en prommis med Nina och sedan har jag hängt framför datorn resten av förmiddagen. Har kikat på frisyrer inför lördagen, men jag vet inte alls hur jag vill ha håret.. Inte så underligt kanske, eftersom jag aldrig vet det.

Egentligen skulle jag ju städa idag, men jag tror jag skjuter på det. Om 45 min blir det lunch med Carro, Carro och Sofie på Stocken och sedan tänkte jag hänga på nationen resten av dagen och kanske plugga. Kl 17 ska jag på näst sista infon om vittnesstöd och kl 19 ska jag och mina fina ypsor putsa inför SkvaderDam och samtidigt passa på att premiärfika på Majs. Mysigt värre!

Jag längtar till lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0