Soffhäng

Vilken slappardag! Ibland är det ju väldigt skönt att bara göra ingenting en hel dag, som idag. Det får dock inte bli alltför ofta som det händer.. Rastlöshet, ni vet.

Helgen har sprungit iväg med jobb, bröllop och fest. Nästa helg väntar midsommar och det ska bli spännande att se vad planerna blir. Just nu är det väldigt oklart, men det dyker väl upp något så småningom.

Jag har tittat på alla tal, bröllopstårtan och valsen i natt/idag och är helt inne i bröllopet. Har lusläst allt och jag gillar det. Hurra för monarkin! Hur man kan vilja avskaffa något så vackert är för mig obegripligt. Jag tror minsann det ruvar en portion avundsjuka bakom det ställningstagandet...


Kommentarer
Postat av: Ida B

Jag älskar monarkin men är avundsjuk iaf! Jag vill också vara en prinsessa.... :)

2010-06-21 @ 09:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0