Pluggfri dagen-innan-tenta-dag

Jag ska inte plugga något alls. Bara sortera lite papper och kanske läsa någon föreläsning. Men det är ju inte att plugga, nej då. Och handla inför tentan. Dextrosol eller något annat smarrigt.

Idag ska jag städa, baka, tvätta och ta hand om mig själv. Efter att inte ha gått ut från dörren sedan förra tisdagen vet jag knappt vad smink är längre, haha.

Solen strålar ute och det är fantastiskt! Livet känns rätt bra nu faktiskt (om jag inte tänker på tentan alltså). Inte så bra att åka till Stensele dock, men det är bara att bita i det sura äpplet. Jag ska ta tillvara på de sista dagarna här och de är ju planerade in i minsta detalj!

Ikväll ska jag, Nina, Elin och Maria gå på Snerikes och äta. Smarrigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0