Plant

Dagen har spenderats mestadels i solen. Först tog jag mig an rabatten. Det blev vackert, om än lite tamt, så imorgon ska jag handla blommor! Sedan blev det en promenad med frk Björnstad som är hemma på snabbvisit. Väldigt trevligt och vi har ett mål för sommaren som vi ska klara av. Där med basta. Punkt.

Jag har handlat med pappa för flera brödbak framöver i sommar. Det är min sommarens stora grej tror jag minsann. Recept mottages gärna!

På kvällen åkte jag upp och träffade kära Jennie. Surr om allt och inget som vanligt och vi har redan planer för helgen. Det ser bra ut!

Nu ska jag krypa i säng. Imorgon väntar vinprovning! Jag hoppas på mer sol och mer värme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0