Ny vecka

Gårdagen spenderades på ett hygge i Gunnarn. Vi planterade och det gick faktiskt förvånandsvärt bra i jämförelse med vad jag hade trott. Jag skulle nästan kunna ha det som sommarjobb, så länge det är okej väder och inga mygg eller knott attackerar mig.

Kvällen tillbringade jag i fåtöljen och varvade fotboll med läsning. Jag tog helt enkelt igen mig efter dagens hårda arbetande.

Klänningsjakten till bröllopet går inte alls bra. Jag har löst min outfit till själva bröllopet, det enda som saknas till den är ett par skor.  Jag kan dock inte ha samma sak under kvällen, så vad jag ska ha på mig under mottagningen är fortfarande en stor gåta. Jag behöver en klänning!! Jag måste försöka lösa det ikväll! 12 dagar kvar! Lite lätt panik är precis vad jag känner...

Jag jobbar idag, men är hemma på lunch. Nu är det dock dags att återgå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Anki

Nu lämnar jag ett fotspår ;)

2010-06-28 @ 18:55:14
URL: http://larssonangelicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0