Midsommarhelg

Midsommar var okej. Att vara salongsberusad tillsammans med folk som har en betydligt högre alkoholhalt i kroppen är en upplevelse. En sån upplevelse att jag nästan aldrig vill dricka alkohol igen. Pauträsk var rätt dött, men jag slapp myggen i varje fall och jag kände verkligen att jag kunde bjuda föreningen på 150 kr. Zekes var ju söta i varje fall.

Gårdagen spenderades i Grannäs. Mormor bjöd på palt, supergott! Vi myste mest i soffan hela dagen, som det ska vara med andra ord.

Nu gör jag mig redo för att åka ut i skogen och plantera. Jag har aldrig gjort det i hela mitt liv och har alltid levt i den falska ingivelsen att jag inte skulle behöva det heller. Men nej. Jag hatar det redan innan jag ens har börjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0