Hard work

Vad jag har jobbat idag! Jag jobbade så hårt att jag jobbade längre än det var tänkt. Kul var det! Det är då jag gillar mitt sommarjobb som allra mest - då man får jobba ordentligt.

Kvällen har varit som en enda dimma. Tiden har sprungit iväg och jag har bara slappat. Pratat i telefonen, läst lite, sett lite fotboll, ätit jordgubbar, surfat runt. Ja, ingenting med andra ord. Precis som en torsdagkväll ska vara kanske.

3 av mina kära vänner har fått positiva besked idag. Hurra för er!

Själv väntar jag på den dagen då detta känns okej. Det känns oändligt långt bort.

Nu ska jag pallra mig till sängen. Imorgon är det midsommar och först idag kom sommaren - midsommar i sin ordalydelse? Njae...


Just know that you're not in this thing alone
There's always a place in me that you can call home
Whenever you feel like we're growing apart
Let's just go back to the start

Anything that's worth having
Is sure enough worth fighting for
Quitting's out of the question
When it gets tough gotta fight some more

We gotta fight for this love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0