Extra

Jag fick hoppa in och jobba extra idag, så alla dagens planer rök. Jag som skulle rida! Men det lockade mer att få lite extra cash, för de finns ju inte i överflöd.

Kvällen har jag tillbringat med att fixa inför helgens bravader. Jag struntar i Storumandagarna (dock lite motvilligt, men) och åker till Sollefteå för att träffa mina ypsor och ha SommarYra. Jag har även letat och letat efter en klänning. Det finns ingen. Nu känner jag bara hopplöshet.

Nu sitter jag och väntar på att jag ska hämta Elin.. Sedan ska jag sova. Jag jobbar ju imorgon med! 


Kommentarer
Postat av: Ibrahimolea

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-10-17 @ 13:36:07
URL: http://ibrahimolea.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0