Dagen är kommen

Idag ska jag åka hem till Stensele för att jag är världens fattigaste student. Att leva på mindre än ingenting tills i slutet på juli finns för mig inte. Jag måste åka hem, så är det bara. Därav anledningen.

Flygstrejken drabbar inte mig i vart fall, så resan ser ut att bli av.

Gårdagen var supermysig. Långlunch och lekar hos Inspektorn i strålande väder! Väldigt trevligt! På kvällen åkte jag, Nina och Elin ut till Gränby och shoppade lite. Jag gillar Gränby! Efter det cyklade jag till Linn och Maria och åt en efterlängtad kebabrulle och blev allmänbildad tack vare SVT. Som sagt, dagen var väldigt bra!

Idag ska jag städa i mitt kaosliknande hem, packa det sista, släpa med mig alla mina 40 (säkert, jag tar med mig allt! Jag får hålla tummarna för att de är snälla med övervikten) kg till Arlanda och ta mig hem. Min rason av taxi var jag tvungen att nyttja helt ofrivilligt på tentan, så...

Nu slår jag klackarna i taket och städar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0