Bloglovinproblem

Okej, problem och problem. Jag får ta tillbaka det, för det är egentligen bara ett litet värdelöst i-landsproblem, men..

Jag är beroende av bloglovin och har lagt in alla bloggar jag läser där så när jag loggar in så behöver jag bara klicka på de nya inläggen, som bloglovin så snällt visar för mig. Problemet är dock att alla mina inlägg inte kommer med där, i vart fall inte på mitt inlog. Exempelvis inte det här, det här eller det här.. Nu är det ju dock få personer som följer min blogg genom bloglovin om man ser till statistiken, men är det någon annan som har samma problem? Det verkar bara vara min blogg som är drabbad, men jag är inte särskilt förvånad. Det handlar ju om teknik - min starka sida...


Kommentarer
Postat av: Linn P

Jag har din blogg på bloglovin, och alla de där inläggen du länkade till syns för mig! DOCK är det ofta så (det gäller inte bara din blogg) att inläggen laddas upp på bloglovin många timmar efter att de skrivits... När jag t.ex. kollade imorse så var ditt inlägg från igår kväll inte där men nu var det det... Det brukar vara såhär med de flesta bloggar!

2010-06-16 @ 15:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0