Bästa kvällen

Jag hade en fantastiskt rolig kväll! Lät bästa kvällen av kvällarna 3. Tredje gången gillt kanske? Förfesten var sjukt bra hemma hos mig. Glass, maränger, flera flaskor rosé än vi kunde räkna (kanske därför att det smakade saft?), potatissallad, egenhändigt gjorda drinkar, m.m. Hurra! Släppet på Norrlands höll samma klass. Vi dansade bokstavligen talat natten lång! Kring fyra gick jag, Maria och Aino på MAX. Jag försökte pruta, men pruta funkar inte bra i Sverige, fastän vi var söta. Vi fick våra mål i varje fall och vid 5-tiden var jag hemma.

En kanonkväll utan dess like. Jag vill bara göra om det igen. Att det är nästan 3 månader till nästa gång gör bara ont just nu. Åh, jag har en sån separationsångest nu när det inte är länge kvar innan jag åker hem.



Min och Elins danslåt. Ni ska se våra rörelser. Jag tror minsann att vi ska göra en video. Vi är sjukt duktiga och kreativa ska ni veta....

Tack tjejer, ni vet att ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0