Njuta

Gårkvällen bjöd på god mat, god dricka och framförallt trevligt sällskap. Kvällen avslutades med två efterrätter och en film, men jag lyckades så klart somna där jag låg. Filmen var med andra ord inte så spännande i mina ögon.

Idag har jag jobbat, sedan åkte jag fort hem för att sola. Det blev dock ingen solning då molnen kommit fram så jag slöade i fåtöljen istället tills det var dags för middag på hotellet tillsammans med pappa och Fanny. Vi drack en drink, åt god röding, drack gott vin och åt en alldeles för god efterrätt. Smarrigt! Nu har vi precis sett klart Allt för min syster. Har ni inte sett den så se den. En väldigt bra film! Jag rekommenderar den varmt. Självklart snyftade jag mig igenom minst halva filmen.

Nu tänker jag krypa i säng. Imorgon ska vi till Åsele för marknad och Fanny ska åka hemöver. Väldigt tråkigt! Tiden går alldeles för fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0