Mysdag

Dagen började med en promenad och sedan var det dags för en dag på Gunnarns badplats. Lagom varmt och skönt och benen fick sig ett dopp.

Efter det åkte vi hem coh jag skyndade att byta om för att åka upp till Maria och koka palt. Precis som förra gången missade jag det och kom lagom till kokningen. Nästa gång, då jäklar! Efter det åkte vi vidare för att fira en 11-åring och jag fick mig världens leende när han såg mig! Det blev tårta och smarrigheter.

När vi var nöjda åkte jag vidare till Elin och Linda där resten av min familj åt middag. Några glas vin, rabarberpaj, massa surr och nu sitter jag här. Jag är på väg i säng. Imorgon hoppas jag på sol, men det ser inte bra ut. Jag hoppas även på att min klänning kommer. Just nu är den i Ånge, så den borde minsann komma imorgon. Annars ligger jag illa ute på den fronten.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0