Göralös

Just nu är jag inne i en period i livet då det inte händer någonting alls. Jag längtar tillbaka till Uppsala. Om jag inte tappert sysselsatte mig själv om kvällarna så vet jag inte vad jag hade tagit mig till. Det är ju både på gott och ont som tiden ruser framåt.

Jag har jobbat hela dagen idag och sedan har jag slappat och halvsovit i soffan. Precis så sysselsätter jag mig själv. Från och med imorgon ska jag ta tag i mitt liv. Detta är inte hållbart längre.. Ida, är du med på det?

Nu ska jag pallra mig i säng. Jag har inte lagt mig före tolv på flera kvällar i rad nu, så det är väl på tiden. Det börjar kännas i kroppen. Fan, man börjar bli gammal.

Kommentarer
Postat av: Elin

Sista helgen i juli då jäklar ska det göras

2010-07-21 @ 18:15:39
URL: http://motnyaaventyr-elin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0