Finmiddag

Idag har varit med veckas ledig dag, förutom söndagar som ständigt är lediga på grund av att vi helt enkelt inte har öppet då. Eftersom det har regnat konstant hela dagen gjorde jag inget alls. Det mest väsentliga var väl att jag rensade och filéade de 3 abborrar som inte jag drog upp, men som jag fick igår. Sedan var det dags för middag hos Maria tillsammans med Fanny, Anna och Hanna. God mat, god efterrätt och god dricka. Trevligt sällskap. Alltså, kvällen var bra!

Jag kan minsann tänka mig att vara ledig fler dagar! Skulle dock vara liiiite bättre om vädergudarna var med mig. Men åskan som gick ikväll var rätt mysig ändå.

Nu blir det sängdags ganska omgående. Jag är åter på jobb imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0