Snabba tider

Jag vet att jag har sagt det förr, men det tåls att sägas - tiden går så himla fort! Nu är det snart helg, igen! Men det är ju skönt..

Första processrättsseminariet var bra och vi har en bra lärare tror jag. Det kommer bli superbra det här! Jag är väldigt taggad i varje fall.

Träning och sedan iväg till Årsta. God mat och trevligt sällskap! Det ser också ut som om min golvvärme ska bli lagad snart och det är ett stort plus. Det är så kallt inne på toan så jag gruvar mig nästan för att gå dit. Huvva.

Nu ska jag krypa i säng. Morgondagens planer var att gymma tidigt på morgonen, men just nu är dessa planer långt borta. Jag ligger nog hellre kvar i sängen istället :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0