Rivstart

Jag rivstartade dagen med en prommis med Nina och sedan sov jag mig igenom en föreläsning. Ni ska se mina anteckningar från den. Jag ser inte ett dugg vad jag har skrivit och det är inte lätt att tyda dem. Får försöka fortsätta med det imorgon och helt enkelt läsa kapitlet i boken. Sedan har dagen bestått i lite PM-snack, lunch med fina vänner och en massa plugg på eftermiddagen. Processrätten är kul!

Den nya lagboken har kommit och jag tänkte köpa den idag, men så klart var den ju slutsåld och kommer in först på fredag då jag är upptagen hela dagen. Så jag tänker vara där kl 10 på lördag och hoppas att det finns någon kvar. De går ju åt som smör i solsken!

Kvällen har bestått i matlagning och soffmys. Jag kan konstatera att Sverige och handboll inte är en bra kombination just nu! 

Nu tänker jag kila i säng. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0