Rättegång

Rättegången var spännande och jag gillade att sitta där inne. Jag tror den här terminen kommer bli hur bra som helst! Det tog nästan hela förmiddagen och sedan blev det lunch med Betty på Värmlands.

Nu är jag hemma och ska plugga lite efter en dag på JB. Ska träna kl 19 så fram tills dess ska jag ha näsan i böckerna hade jag tänkt. Inget ovanligt, utan alldeles normalt alltså.

Tills imorgon skulle jag behöva den nya lagboken, men den har ju inte kommit ut ännu och jag har inte förhandsbokat som jag borde gjort för då får jag ju den så snart den är utkommen. Jag måste fixa det där med andra ord..

Nä, nu ska jag äta en frukt och plugga lite. Ikväll blir det renskav och potatismos till middag. Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0