Process

Idag har jag första basgruppsmötet och sedan första seminariet i processrätt. Efter det är klockan 14 så då har jag antingen tänkt renskriva eller försöka dra med mig Manne till IKEA för att köpa en kudde som saknas till soffan. Det känns som om det är en bra dag att ta sig ut dit för jag har ingen lust att åka ut dit på helgen bara för en kudde och sedan trängas med alla människor.

Kl 17 ska jag träna och efter det ska vi på middag hos Mannes mamma som fyller år idag. Så jag har mina planer för dagen med andra ord.

Lyssna på den här låten så länge så hörs vi sen idag!


Kommentarer
Postat av: Prebenmaria

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2012-08-24 @ 17:03:31
URL: http://prebenmaria.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0