Plugg-måndag

Jag tog mig en liten mini-sovmorgon idag, fastän jag inte hade tid för det.

Ska packa ihop och pallra mig någonstans och plugga fram till lunch. Då ska jag och Nina luncha på Stocken ihop och sedan blir det fortsatt plugg resten av dagen. Någon gång under dagen ska jag och Aino göre teckningslistan för Reccegaquen också och så är det möte kl 17 med Ypsilon. Kl 18.30 ska jag träna, om mina ben tillåter. Jag har fortfarande världens träningsvärk! Ja, ungefär så ser min dag ut och så skulle jag behöva tvätta också. Tur jag har en egen tvättmaskin, för då kan jag göra det vilken tidpunkt som helst!

Livet är så mycket bättre när man är två!


Kommentarer
Postat av: ÅM

Jo tvåsamheten är den bästa <3

2010-01-18 @ 10:18:08
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0