Good day

Om jag bortser från straffrättsseminariet som jag vill likställa med katastrof så har dagen varit bra. Egentligen började det redan igår kväll då jag äntligen fick igång golvvärmen inne på toaletten efter försök i snart en hel månad. Nu är det varmt och skönt där inne och Gud nåde den som stänger av den!

Jag fixade mig en lagbok på förmiddagen som ni ser nedan och jag vågar knappt använda den för den är så fin. Jag tittar fortfarande i den gamla slitna, haha. Men jag är rädd om mina dyrbara saker! Att jag samtidigt som jag köpte lagboken fick bonuscheckar på sammanlagt 400 kr gör ju inte saken sämre alls.

Sedan har jag fått hämta ut min telefon också, så nu är jag tillbaka på ruta ett och ligger inte på minus längre. Nu tänker jag köra hårt och plugga ikapp allt som jag borde gjort för länge sedan! Jag satte genast igång (nästan iaf) och renskrev när jag kom hem. Så spännande va.

Nu är det dags för sängen och imorgon vet jag att jag kommer ta mig upp tidigt. Det lättar mitt hjärta lite.

God natt hjärtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0