Vad blir det för mat?

Jag har större intresse av att klura ut vad vi ska äta till middag än att skriva PM, men av någon anledning har jag ändå lyckats skriva 5300 tecken. Hurra!



För att göra det hela ännu bättre tänker jag bjuda på den bästa bilden sedan helgen. Maria är längst ut till höger, med hjälmen och sitt halva Make Out Store-rouge. Det är Gabi som står och kramar killen med det röd-rutiga på sig och om man följer följetongen med bilderna så borde Linn vara på baksidan av killen och klänga sig fast i hans ben i vild förtvivlan. Längst ut till vänster är jag med rumpan i vädret och huvudet i snön. Det är ungefär så jag minns hela tävlingen - hur jag låg och kravlade i snön med snö fulla ansiktet. Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0