TGIF

Eller hur var det nu? Jag ska plugga hela helgen och ha en PM färdig till på onsdag. Så det spelar ingen roll att det är fredag annat än att jag imorgon ska gå på gasque. Så hur mycket plugg det kommer bli då är oklart, men jag och Maria har i varje fall en plan..

PM-skrivande hela dagen alltså och ikväll ska jag och mina ypsor putsa glas och vika servetter inför morgondagen. Efter det ska jag hem och se lite skidskytte och städa för vi ska fördrinka fördrink nr 1 av 3 hemma hos mig imorgon.

Förresten är jag rätt lycklig idag! Jag kan känna mig lugn på fronten sommarjobb då det i stort sett har blivit fixat... Det känns skönt, så slipper jag oroa mig för det.

Nu måste jag komma igång här. Om drygt en timme ska jag packa ihop härifrån JB och pallra mig till Norrlands och börja köa, för idag serveras det palt! Den går ju inte upp emot mormors, men ändå...


Tiden går fort.. Ett år, men jag minns det som igår. Idag tänder jag ett ljus för fina Isabel...

Kommentarer
Postat av: Veronique

Vilken fin blogg du har! Ta gärna en titt på min med, om du har tid :)

2010-02-27 @ 23:53:22
URL: http://www.improveme.se/veronique

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0