PM-dags igen

Det är kallt i Uppsala och jag är så trött och less på snön. Det är okej när man bor uppe i norr och ändå kan förflytta sig, men här är det inte alls lika roligt. Jag ramlade med cykeln härom dagen, så roligt har jag det.

Men det är inte kallare än det är hemma och det tackar jag för, fastän jag igårkväll aldrig har haft så ont i mina händer någonsin. Jag trodde de skulle gå av.. eller i vart fall förfrysa. Men de överlevde!

Idag är den stora PM-dagen hade jag tänkt. Ja, jag vet - det är PM-dags igen! Denna gång i processrätt som är lite svårare och lite krångligare, men ändå spännande när man väl greppar det. Jag har en vecka på mig att få ner 13 000 tecken utan blanksteg och jag hoppas jag lyckas fastän helgen kommer bli en enda stor fest på grund av Guschelov. Den stora frågan inför kvällen är ju såklart: "Vad ska jag ha på mig?"

Nä, nu ska jag göra mig i ordning och pallra mig iväg. Jag ska hänga på låset till JB för jag måste ha tag på en bok och sedan har jag nog allt material som jag behöver för att kunna skriva en PM. Datorn hänger så klart med så jag ska nog lyckas underhålla er hela dagen..


Kommentarer
Postat av: pappsen

Hej på dig, här uppe är det som vanligt inga som helst problem med snön, det är bara så underbart vackert med klarblå himmel gul sol och kritvit snö, så friskt,klart och rent. Varmt och skönt har vi inne i stugan me. Ha en underbar dag.

Pappsenkramisar

2010-02-24 @ 09:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0