Klänningsköp?

Det blev ingen prommis med Nina imorse, så därför sov jag längre än jag borde.. Nu är jag snart på G för att ta mig till nationen för plugg.

Jag ska luncha med Betty idag och det är väl dagens stora höjdpunkt. Sedan funderar jag på att åka till huvudstaden i eftermiddag och köpa mig en svart långklänning. Det är ju Reccegask på lördag så jag måste ju ha en. Det känns faktiskt bara jobbigt att pallra sig dit, men egentligen tar det ju inte så lång tid så det är väl bäst att passa på nu när jag har tid. Jag ska fundera på saken, men det slutar nog med att jag sitter på tåget i eftermiddag. Det blir nog bäst så...

Nej, nu måste jag försöka komma igång här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0